Jak zmapować teksturę w 3ds max

W najbliższą sobotę kolejna edycja – tym razem odbędą się warsztaty 3ds max + silnik Corona Renderer.

Start godzina 9:00 w sobotę 23. stycznia. 

Warsztaty będę trwać do godziny 15:00.

Zapraszam do zapisów bezpośrednio w odpowiedzi na ten email.

Zapraszam do zapisów przez email kurs@kursdigital.pl

Wrzucam render wykonany tymi narzędziami wspólnie na ostatnich zajęciach online z 3ds maxa.

Spis zajęć:

  • Podstawy 3ds max – interface programu
  • Podstawowe ustawienia projektu
  • Ustawienia renderingu
  • Ustawienia środowiska
  • Kontrola perspektywy
  • Światło
  • Zapisywanie renderu
  • Format zapisu pliku
  • Batch render – Dlaczego warto używać?
  • Materiały
  • Tworzenie materiałów w slate material editor
  • Pobieranie materiałów
  • Tekstury
  • Modele
  • Silniki renderujące
  • Animacja

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *