Podstawy 3ds Max

Cześć,

Przygotowałem dla Ciebie serie filmików pomocnych do rozpoczęcia zabawy z 3ds max-em.
Playlista składa się z 5 filmów w których opowiadam o wyglądzie 3ds max’a.

Każdy trwa około 10 minut, więc możesz przyswajać wiedzę małymi partiami lub obejrzeć wszystkie naraz. Wybrałem najważniejsze zagadnienia, więc możesz mieć pewność, że to porcja konkretnej wiedzy, która przyda Ci się w praktyce. 

Zapraszam do oglądania.

Pasek Narzędzi 3ds Max-a


 




  

Jak używać światła spotlight i co to jest światło o profilu IES

Jak nałożyć i zmapować przedmiot, tak, żeby nasza tekstura się dobrze wyglądała na naszej wizualizacji

Jak używać tekstur ze strony https://www.poliigon.com/.
Nie zawsze w tym wypadku warto używać wersji – displacement – wydłuża nam to zdecydowanie renderowanie.

Jak oświetlić budynek systemem Daylight 

System Daylight jest dostępny w opcji Create “+” > zakładce systems > daylight

Tomasz Szulinski

Tomasz Szulinski

architekt / cg artist

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Trochę o drukowaniu 3D

Jak wygląda drukowanie 3D? Jakie są metody drukowania? Metody drukowania możemy podzielić od najtańszych i najprostszych po kolei: FDM – drukowanie żyłką plastiku – materiał

Czytaj więcej »

Styrocad – jak obsługiwać

Cześć! Tym razem przygotowałem filmy o tym jak obsługiwać Styrocad. Kilka pierwszych filmików przybliżą Ci obsługę sprzętu. Kolejne filmiki to timelapsy z wycinania elementów, dzięki

Czytaj więcej »

Podstawy Photoshopa

Cześć, Przygotowałem dla Ciebie serię filmików przygotowujących do rozpoczęcia nauki Photoshopa. Playlista składa się z 9 filmów opowiadających o programie Photoshop. Każdy ma około 10

Czytaj więcej »

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *